Ψηφιακό Σχολείο
Συνδέσεις
- ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ, “Εγκύκλιος παιδεία”
- ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΒΛΑΠΤΕΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ, “Εγκύκλιος παιδεία”
- ΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ – ΕΡΜΗΣ, “Εγκύκλιος παιδεία”
- ΚΡΟΝΟΣ , “Εγκύκλιος παιδεία”
- ΧΑΡΤΕΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΑΡΗ, “Εγκύκλιος παιδεία”
Παραγωγή Γραπτού Λόγου
Ασκήσεις
Άσκηση 2. σελ. 90
- ο Άνον πάτησε κι άλλα κουμπιά.
- Έπιασε κάποια αόρατα ραδιοκύματα.
- Ο νυχτερινός ουρανός έμοιαζε τώρα μαύρος βελούδινος πελώριος θόλος.
- Εκείνη η χειρολαβή βάζει σε κίνηση το περισκόπιο.
- Έχει μείνει πίσω.
- Άνοιξε ένα μεταλλικό συρτάρι.
Άσκηση 3. σελ. 90
Μια γραμμή μπορεί να είναι :
- ευθεία, ανοιχτή, κλειστή, έντονη, καμπύλη, οριζόντια, κάθετη, στραβή ίσια, διαγώνια.
Η άβυσσος μπορεί να μοιάζει :
- ατέλειωτη, απέραντη, μυστηριώδης, αγύριστη, άσχημη, απέραντη, παράξενη, τρομακτική, χαρωπή.
Η πραγματικότητα μπορεί να είναι :
- αδυσώπητη, αληθινή, συμπερασματική, παράξενη, συγκλονιστική, απάνθρωπη, ανίδεη, ωμή, ακανόνιστη.
Τα ραδιοκύματα είναι :
- πυκνά, γρήγορα, ανίσχυρα, ασθενή, διαπεραστικά, πανίσχυρα, θανατηφόρα, επικίνδυνα, σκοτεινά, αόρατα, ορατά.
Οι αποχρώσεις μπορεί να είναι :
- έντονες, απαλές, αγνές, ανοιχτές, μουντές, άσχημες, ψυχρές, σκούρες, ζωηρές.
Η αίσθηση μπορεί να είναι :
- περίεργη, όμορφη, συγκλονιστική, πρωτόγνωρη, αυθόρμητη, απίθανη, τρομακτική, περίεργη, άγρια, αντιδραστική.