Ψηφιακό Σχολείο

Συνδέσεις

Γραμματικό φαινόμενο



Παραγωγή Γραπτού Λόγου



Ασκήσεις

Άσκηση 2. σελ. 14

Καλά λοιπόν. θα πεις, με όλον αυτό το θόρυβο ολόγυρά μας, τι τη θέλουμε τη μουσική ; Στο κάτω κάτω δεν είναι πατά ένας θόρυβος παραπάνω. Η μουσική όμως είναι διαφορετική από το θόρυβο έξω από το παράθυρό σου. Ο έξω θόρυβος είναι μπερδεμένος, ανακατωμένος, ανοργάνωτος, και συχνά μπορεί να γίνει πολύ ενοχλητικός. Ο μουσικός ήχος είναι οργανωμένος και μπορεί να είναι πολύ ευχάριστος ….

Άσκηση 3. σελ. 16

Χτες το απόγευμα ο πατέρας μου αγόρασε εισιτήρια για μια συναυλία κλασικής μουσικής. Δεν ξέραμε αν θα έρθει μαζί μας και ο μεγάλος αδερφός μου. Σκεφτόμουν ότι θα ήταν πολύ ωραία συναυλία. Λίγο πριν φύγουμε μάθαμε πως θα έρθει τελικά μαζί μας και ο αδερφός μου. Όταν βγήκαμε έξω από το σπίτι , η μητέρα μου κοίταξε τον ουρανό και είπε : ” Φαίνεται ότι θα βρέξει “. Τη ρωτήσαμε γιατί το είπε αυτό και μας απάντησε ότι ο ουρανός είναι γεμάτος με σύννεφα. Το ταξί άργησε να έρθει και φοβήθηκα μήπως δε φτάσουμε στην ώρα μας. Φτάσαμε μπροστά στο θέατρο με δύο λεπτά καθυστέρηση. Βγήκαμε βιαστικά από το ταξί και αρχίσαμε να περπατάμε γρήγορα προς την είσοδο του θεάτρου , για να προλάβουμε να μπούμε στην αίθουσα. Όταν μπήκαμε , καθίσαμε στις θέσεις μας. Όλοι οι μουσικοί ήταν στη σκηνή. Ο διευθυντής της ορχήστρας σήκωσε τα χέρια του ψηλά , δίνοντας έτσι το σήμα στους μουσικούς να αρχίσουν να παίζουν. Περάσαμε μια υπέροχη βραδιά ακούγοντας ωραίες μελωδίες.

Άσκηση 4. σελ. 16

Οριζόντια : φλογέρα, μπαγλαμάς, σαντούρι, βιολί, κλαρίνο, κιθάρα.
Κάθετα : ακορντεόν, μπουζούκι, πιάνο, φυσαρμόνικα, λύρα, μαντολίνο.

Δείτε επιπλέον