Ψηφιακό Σχολείο

Συνδέσεις

Γραμματικό φαινόμενο

Παραγωγή Γραπτού Λόγου



Ασκήσεις

Άσκηση 1. σελ. 14

Η σειρά από πάνω προς τα κάτω είναι : 3, 2, 1, 4, 5.

Άσκηση 2. σελ. 14

Ο μαθητής παρατηρεί προσεκτικά τις φωτογραφίες του μνημείου.
Ο μαθητής συναρμολογεί τα διάφορα τμήματα του μνημείου.
Αρχικά οι μαθητές κόβουν τις εξωτερικές συνεχόμενες γραμμές.
Μετά οι μαθητές χαράζουν πολύ ελαφρά με τη βοήθεια του χάρακα τις εσωτερικές διακεκομμένες γραμμές.

Άσκηση 3. σελ. 15

Ρήματα Αντικείμενα
δεν αρχίζουμε να κόβουμε, να χαράζουμε, να κολλάμε
να κόβουμε τις εξωτερικές συνεχόμενες γραμμές
να χαράζουμε τις εσωτερικές διακεκομμένες γραμμές
να κολλάμε τα διάφορα τμήματα
προσέχουμε να μην κολλάμε τα διάφορα τμήματα στραβά
να μην κολλάμε τα διάφορα τμήματα
φροντίζουμε να πιέζουμε ή να τοποθετούμε σ’ αυτά
να πιέζουμε τα διάφορα τμήματα
να τοποθετούμε βάρος
ελέγχουμε την πορεία
προσαρμόζουμε κάθε επιμέρους τμήμα

Άσκηση 4. σελ. 16

Ρήμα Κατηγορούμενο
δεν είναι δύσκολη
να είστε σίγουροι
είναι ικανά
είστε έξυπνα και δραστήρια
θα είστε περήφανοι

Άσκηση 5. σελ. 17

, που γύρω στα 1900 έκανε τον Καραγκιόζη οικογενειακό θέατρο.
που τις κινεί ο καραγκιοζοπαίκτης πίσω από έναν μπερντέ.
που αγαπούν πολύ τον Καραγκιόζη.
, που στα τούρκικα σημαίνει μαυρομάτης.
που κλέβει
, που αγαπιέται από όλο τον κόσμο
που κατασκευάζει,
που έκαναν το Θέατρο Σκιών αγαπημένο θέαμα της νεοελληνικής κοινωνίας.
, που παλιότερα παιζόταν σε μικρούς χώρους ή σε καφενεία της Αθήνας και της ελληνικής επαρχίας,
που να μη γνωρίζει τα πρόσωπα του θεάτρου σκιών,
, που ενθουσιάζεται πολύ με τις ιστορίες του Καραγκιόζη.

Δείτε επιπλέον